Prešiel viac ako rok a pol odkedy došlo v zákone o elektronických komunikáciách k významným zmenám, ktoré majú priamy vplyv na prax tzv. „nevyžiadaných volaní“.
V porovnaní s rokom 2021 vnímajú ľudia vo všeobecnosti znížený počet nevyžiadaných hovorov.
Vyplýva to z prieskumu, ktorý sa zameral na analýzu vplyvu zmeny telekomunikačného zákona na počet nevyžiadaných volaní a na celkové prostredie daného trhu.
CreditCall spoločne s agentúrou Neuropea v tomto prieskume porovnávajú, ako sa zmenilo vnímanie nevyžiadaných volaní u bežných občanov pred a po zmene telekomunikačného zákona. Prvý prieskum sa realizoval v auguste 2021 a druhý v novembri 2023 na vzorke 1000 respondentov. Výsledky poskytujú hlbší pohľad na to, ako sa zmeny odrazili v skutočných číslach a trendoch, a aký majú dopad na spotrebiteľov aj…