Neprístupný dokument, nutné prihlásenie
Input:

Oslovovanie nových zákazníkov a ponúknutie služby z pohľadu GDPR v roku 2019

4.6.2019, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Otázka:

Rada by som sa opýtala, ako sa majú oslovovať noví zákazníci v prípade, že chceme ponúknuť novú službu.

Príklad: založila som si firmu, kde školím ľudí, akým spôsobom môžem osloviť klienta, že takúto službu ponúkam.

Môžem na zlatých stránkach nájsť meno konateľa s tel. číslom a zavolať mu, že ponúkam školenie, alebo ako by takéto niečo malo prebehnúť, ten prvotný kontakt s klientom.

Odpoveď:

Potenciálni zákazníci by sa mali oslovovať po správnosti tak, že by im boli vždy vopred oznámené údaje podľa čl. 13 a 14 Nariadenia GDPR. Uvedené články Nariadenia GDPR definujú, aké informácie sa majú poskytnúť dotknutej osobe pri získavaní údajov od dotknutej osoby a aké informácie sa majú poskytnúť dotknutej osobe, ak jej kontaktné údaje využitím ktorých bola dotknutá osoba oslovená, neboli získané od dotknutej osoby.

Z marketingového hľadiska je takto postupovať prakticky nemožné, preto odporúčame mať len všetky informácie podľa čl. 13 a 14 Nariadenia GDPR k dispozícii, v prípade, že o tieto informácie prejaví dotknutá osoba počas úvodnej konzultácie záujem, a poskytnúť jej tieto informácie až dodatočne po skončení komunikácie, alebo ju v komunikácii odkázať na miesto, kde sú všetky uvedené informácie pre ňu k dispozícii.

Odporúčame preto postupovať intuitívnym oslovením,

 
 Váš názor
Čo by ste zmenili na tomto portáli?
 Úspešne odoslané
Input: